Nekad Erikboy240 | Ban överklagan [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erikboy240

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198274745452/

Ditt Hex-ID: 110000112be946c

Vad är din discord tagg? Teknikaren#3709

Vem var det som bannade dig? RAZIK

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står kör som en idiot vid polisen.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag antar att de kan bero på att jag körde vid polisen, men jag körde exakt som alla andra jag körde mitt i en klump av folk så fattar ej hur bara jag kunde bli bannad och varför.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ett jätte stort ''event'' men en står lila buss och massor av folk och poliser körde efter den.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tror den var felaktig eftersom alla körde efter en lila buss och de gjorde jag även. Det var som en polis transport till den lila bussen och jag vet inte om jag blev bannad på nåt sätt för copbait elller nåt sånt men jag gjorde bara som alla andra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tar alltid lärdom av mina banns men jag tror denna bannen är helt felaktig faktiskt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt köra efter den lila bussen men eftersom typ 55 pers gjorde det så trodde jag inte det störde om jag hoppade in.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte borde göra som alla andra kanske gör men såg dock inte felet i vad jag gjorde, eftersom det var en slags polistransport men ingen sa åt mig att man inte fick följa efter för alla andra gjorde det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Du verkar inte inse vad du har gjort för fel och därför kommer du inte bli unbannad, du kör om polisen och kör på fel sida av vägen och överstiger hastighetsbegränsning mitt framför polisen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka