Nekad erikb | Whitelist ansökning [Dansken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

erikb

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198171482034?tscn=1595067765&fbclid=IwAR2F0TNmm2nziqo9rulsnoEjVKzyPwMpctuy0k_POjA683scjYd2rhMoxVo

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? erikbje#8474

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sean Wayne han är 22 år gammal. Han kommer från Sverige, men alla tror att han är invandrare, han blir kränkt varje dag och därför är han i en djup depression och “rp:ar” ledsen. Han är i en djup depression för att hans föräldrar gick bort i tidig ålder när dom hade adopterat honom. Dom dog när dom var 35 år gamla båda två. Dom gick bort i en bilolycka när dom skulle åka och köpa en ny cykel till honom. Han är diagnoserad med ADHD och kan därför bli väldigt arg när det kommer till kritan. Han har ingen släkting eftersom han har suttit på ett hem den mesta tiden av hans liv och dom flesta i hans släkt har redan gått bort för dom hade cancer. När det kommer till hans dagliga liv brukar han bara gå runt och snacka med folk och vara social. Han har aldrig kunnat få ett jobb för han har alltid haft trubbel i skolan och han har hamnat på gatan pga det som händer hans föräldrar. Han är bra på lära känna folk för han är social som jag skrev innan och han använder aldrig elektronik för han har aldrig tyckt om det.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag tar rp reriöst och kommer tillföra med bra rp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill ta min rp till nästa nivå och få mer möjligheter på servern.

Hur hittade du Multistaden? Genom polare

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och lära mig mer om rp på samma gång.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Bara denna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka