Nekad Erikandersson2728 | Medlem ansökning [Dawgs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Erikandersson2728

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199207964430/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? Affeii#2972

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Danyel och är 20 år gammal. Han har en kriminell bakgrund och en dålig uppväxt. Hans pappa slog han när han va liten och gick ofta ut på kvällarna och drack öl. Danyels mamma lämnade hemmet för en annan man när danyel var 4 år. Föräldrarna ville ha två barn menn de fick bara 1. Min karaktär är snäll men kriminell. Danyels släkt släkt är från Italien i Napoli. Danyel hade en talang när han var liten det var fotbollen. Han spelade för Helsingborg i 7 år.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag gillar fivem rp och jag har spelat mycket rp på min fritid. Jag kan bidra med ett högt rp på servern. Jag vill även bli krim på unive. Jag vill gärna ha tillgång till alla funktioner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett högt rp och bra scenarion. Jag kan även bidra med en rolig stämmning på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att t.e.x jag har brutit mot något och sedan tar polisen mig då ska jag låta han vinna scenariot. Jag ska lyssna på polisen och inte springa iväg.

Hur hittade du Unive? Jag såg en streamer på twitch.

Tillbaka