Nekad Erikandersson2728 | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erikandersson2728

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199207964430/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? Affeii#2972

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Anderson och har en bror som heter marcus,Erik har alltid varigt en snäll kille han hade drömmar om att bli en chef på ett bilföretag. När han var tretton började han rita modeller av bilar han favorit bil har alltid varit en Nissan skyline. Ett år senare började Erik skicka in ritningar till bilmärken på sociala medier t.x som audi,mclaren och bmw. Företagen svarade men de sa att de var inte imponerade. Några år senare tänkte Erik att han skulle göra sitt egna företag där han säljer de aldraste coolaste bilarna han kan tänka om. Erik tar ett lån på 10 miljoner. Det kommer inte in många kunder men en dag kom en kille som jobbade för toyota,han var imponerad att en 18 åring kunde ha fixat sitt eget företag. Killen som jobbade på toyota berättade för sina kamrater om Eriks ställe. Fler personer har nu hört om Eriks bil bolag och det ösar in kunder. Magnus har råkat ut för en bil olycka. Erik bytte namn på sitt bilbolag till Erik och Magnus för att visa respekt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jo för att jag kommer hjälpa till med servern och jag vill bli en polis och då måste man var medborgare. Jag kommer hjälpa folk och försöka göra så många kan ha kul när de spelar på servern. Jag har läst reglerna och jag vet hur en medlem ska bete sig. Jag kommer spela seriöst rp. Jag är skådespelare i irl så jag kan troligen var bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett seriöst rp. Jag kommer även lägga ner hårt arbete för servern. Jag kommer troligen börja jobba som polis när jag blir medborgare. Jag kommer inte lalla prata ooc och jag kommer spela seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med t.e.x om något händer som om jag hade vart med i en bil olycka och det var mitt fel och han ringer polisen då ska man inte bryta rp t.e.x att säga något ooc.

Hur hittade du Unive? Såg en kille på twitch som stremade unive och sen tyckte jag det så roligt ut.

Nekad, utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP? Försök igen om 24 timmar.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka