Accepterad Erik_xh | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01annn

Medlem
Meddelanden
173
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197987917380/

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? erik_xh

Vem var det som bannade dig? barbiee

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250406133315

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte var rädd när dem rikta, istället så använde jag mig av självförsvar och döda en eller två. jag tänkte inte på Fearp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så jag och min vän jobbade på meko allt var chill. Plötsligt kom det en kille och sa till min vän - var det du som lekte dig i fängelset? sa han till min vän då gick jag ditt och sa vadå leka sig kan du gå härifrån. Då sa han vi tar det utanför, då gick jag och min vän ut. vi sa till han vad vill du? men han sa fortfarande kom efter mig vi kom närmre två bilar, jag tyckte att det var sketchy så jag skrev pro till vårt gäng eftersom vi har en grupp när vi behöver hjälp. Då kom nästan halva gänget, jag och min kompis hoppade in och sa att vi funderade att skota på dem. Eftersom dem gick på våra närver och var svin jobbiga. dem sa hoppa ut men han råka köra lite när jag hoppa ut så jag var lite skaddad. Jag låg nere på marken men när jag gick upp så ramlade jag igen för nån konstig anledning. Och när jag kom upp så sluta dem rikta dem kolla på dem andra då tog jag chansen och tog upp mitt vapen och börja skjuta för självförsvar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej! Det var det inte jag förstår att de banna mig för fearrp och att det var absolut inte schysst det var jag gjorde

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad nångäng för suntförnuft och jag var typ ny i servern så täbkte inte på de. Jag och min vän var på ålocket och plockade sen kom de folk och rånade oss men då dog dem för att vår vänn kom och dödade dem och vi lootade dem. Det var det sista gången jag gjorde det dära och lärt mig att inte göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha struntat i och göra mitt jobb på mekonomen och hjälpa kunderna men valde att gå ur tjänst ändra mina kläder och börja bråka. Så att min vän kan lösa problemet eller. Om jag skulle valt att snacka med dem när och nör vi kraschade. Så skulle jag bara ta upp mina händer, men jag blev jätte nervös det händer hela tiden när jag har vapen och krigar så visste inte vad jag skulle göra. Mina adrnaline gick upp. Förlåt för att jag förstörde scenariot

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att aldrig göra om det igen, nästa gång det där händer kommer jag ta upp mina händer och inte förstöra scenariot och försöka mitt bästa att kontrollera mitt stress och var rädd för att dem riktade pistol mot mig. Att inte springa och döda dem eftwrsom jag hjorde där fearrp och förstöde scenariot. Jag har lärt mig av mitt misstag. Jag blir hela tiden stressad av såna här scenarios. Jag ber så hemsk mycket okm en annan chans att få återvända till Unive. Jag ska försöka allt vad jag kan till att sluta stressa och att följa reglerna. Jag ber så hemskt mycket och hoppas att denna banöverklagan blir accepterad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja. Ville också säga tack att ni tog er tid att läsa min banöverklagan

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka