Nekad Erik_xh | Ban Överklagan [Barbiee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01annn

Medlem
Meddelanden
173
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197987917380/

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? erik_xh

Vem var det som bannade dig? barbiee

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250406133315.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte var rädd när dem rikta, istället så använde jag mig av självförsvar och döda en eller två.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så jag och min vän jobbade på meko allt var chill. Plötsligt kom det en kille och sa till min vän - var det du som lekte dig i fängelset? sa han till min vän då gick jag ditt och sa vadå leka sig kan du gå härifrån. Då sa han vi tar det utanför, då gick jag och min vän ut. vi sa till han vad vill du? men han sa fortfarande kom efter mig vi kom närmre två bilar, jag tyckte att det var sketchy så jag skrev pro till vårt gäng eftersom vi har en grupp när vi behöver hjälp. Då kom nästan halva gänget, jag och min kompis hoppade in och sa att vi funderade att skota på dem. Eftersom dem gick på våra närver och var svin jobbiga. dem sa hoppa ut men han råka köra lite när jag hoppa ut så jag var lite skaddad. Jag låg nere på marken men när jag gick upp så ramlade jag igen för nån konstig anledning. Och när jag kom upp så sluta dem rikta dem kolla på dem andra då tog jag chansen och tog upp mitt vapen och börja skjuta för självförsvar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var absolut inte en felaktig ban eftersom jag erkände att det var fearp, förlåt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad av suntförnuft, men det var helt ny i ny i server var bara testmedlem. Jag lärde mig att inte loota folks kroppar att det var dumt av mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle istället tat upp mina händer när dem riktade pistol mot mig och vara rädd för mitt liv. Men det var mina adreliner, jag var skit stresad, jag skulle låta dem ta mig och inte skota. Vem vet demm skulle kanske bara snackat med oss och då skulle detta aldrig hänt. Jag ber så hemskt mycket förlåt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig nästa gång det där händer så tar jag upp mina händer och är rädd för vapnet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka