Nekad Erik_karlson | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erik_karlson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? monkey69____

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bob, han är 21 år gammal. Han är född i stan. Hans mamma var mycket sjuk under hela Bobs uppväxt medans hans pappa var den ända som jobbade och försörjde familjen, Bobhade det tufft hemma och i skolan för han fick ingen hjälp i skolan eller hemma. I skolan så var han väldigt mobbad på grund utav at han var fattig. Så Bob hamlade snabbt i fel spår där han började sälja droger och han fick in mycket cash av den försäljningen så att han kunde börja försörja familjen och ha det bra hemma. Han gick dock ut skolan med helt godkända betyg där efter så gick han vidare till gymnasiet för att Edvins mamma vill verkligen att han skulle sluta med drogerna och börja jobba på värkligt. Det var det bästa som hade händ Bob han började gilla skolan och hans pappa blev frisk allt blev bättre och han fortsatte sin utbildning till att bli bil mekaniker eller något inom bil branschen. Bob fastnade snabbt inom bil områden. Den dagen allt förnedrades var när Philip såg ett program som hette "Vägarnas hjältar" han vill bli bil mekaniker hos Mekonomen, han vill det för att han gillade bilar och han älskar se folk glada. Sedan des så har han pluggat mycket om bli motorer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag strävar efter att skapa en rik och fängslande RP-upplevelse genom djupa interaktioner, oavsett om det är genom avslappnade samtal eller spännande äventyr. Mitt mål är att sprida positiva vibbar över servern, skapa en trivsam atmosfär och bidra till en fantastisk spelupplevelse. Med gedigen erfarenhet inom RP är jag medveten om spelens regler och gränser, och jag strävar alltid efter att skapa en realistisk och respektfull spelvärld. Ni kan förvänta er att se mig vara aktiv på servern minst fem dagar i veckan, och jag ser fram emot att vara en pålitlig närvaro som bidrar till gemenskapens välmående.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att vi strävar efter att skapa en rolig och balanserad spelupplevelse för alla. I ett butiksrån, till exempel, är målet att båda sidor - rånare och polis - ska ha kul. Genom att vänta in polisen om de inte är direkt närvarande, skapar vi en chans för alla att delta och bidra till spänningen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, jag kan nämna några rdm, copbait, metagaming,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja mycket då jag har spelat på servern tidigare samt andra servrar som dmrp, stammen, valon,

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har vart medlem förut så jag kan de mesta inom rollspel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka