Nekad erik_123456789 | Ban Överklagan [Hannes_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fightex

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198079349915/

Ditt Hex-ID: 11000010719149b

Vad är din discord tagg? fightex#4531

Vem var det som bannade dig? Hannes_ går ej att sicka kann sicka pm ba

Bild på banmeddelande: stefam .png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror Hannes_ valde banna mig för gjorde ett regel brott som vart ett misstag jag råkade säga ens discord namn ig men sen så rätta jag mig 1 sek efter jag råka säga det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va vi en kidnappnig och hade kidnappat 2 kartellen grabbar och då råka jag säga bobafett men rätta mig på dräckten så blev indragen i suport med ickamaxi och acke och snacka me dem dem skulle släppa mig med en mmuntlig för att de va ett mistag men sedan 2 timmar senare blir jag ingragen av Hannes_ och då säger jag att jag redan tagit det men då ångrar dem sit och bannar mig i 6 dagar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 10 gånger lärt mig av alla bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunat tänks efter innan jag sa men alla kallar han typ boba fett så råka säga de utan att tänka på de men rätta mig dräckt efter jag sa de

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska tänka efter vad jag säger ig men de vary värkligen ett mistag att säga detta kommer ldrig ske igen och vill värkligen bli unbannad eftersom att jag har påsklov

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka