Accepterad erik_123456789 | Ban Överklagan [Gabi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fightex

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198079349915/

Ditt Hex-ID: 11000010719149b

Vad är din discord tagg? fightex#4531

Vem var det som bannade dig? gabi kan ej sicka bild men kan sicka i pm om de behövs

Bild på banmeddelande: hund.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag trodde att dem valde att bana mig för jag gjorde fel men det var en stressig sitvation och då gjorde jag ett dumt val som jag inte va menat att bli så dumt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hadde varit i en skottlosning och då kom polisen och då åkte jag iväg och hadde dem efter mig så försökte dem pitta i 300 kmh och då blev jags tressad för bilen höll på att gå sönder och du körrde jag ut i vatnet och börja sim a

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel va jag ångrar att jag gjort och jag har bara en ban dem senaste 3 månaderna så jag brukar värkligen ej göra fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit banad 12 gånger och jag lärt mig av alla bans jag fått

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat föröka köra ena längre men jag va stressad så tänkte inte för sunden vad jag gjorde och det blev fel va jag ångar mig i efter han men gjort är gjort detta kommer aldrig ske igen och de har ni mitt ord på

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag ska förbättra mig till 100 procent

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka