Accepterad erik_123456789 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fightex

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198079349915/

Ditt Hex-ID: 11000010719149b

Vad är din discord tagg? fightex#4531

Vem var det som bannade dig? eddiebo

Bild på banmeddelande: ban sssss.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att dem valde att bana mig eftersom jag gjorde ett fel som jag ångrar grovt mycket över

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va i en skottlossning och sedan sjöt jag ner chafören i en bil och sen hoppa jag in och id peaka och såg att en satt där bak i bilen och sen sjöt jag ner han och detta fick jag ban över och indragen krim och redlist i 1 månad och detta ångar jag och kommer aldrig ske igen och just nu vill jag bara komma ingame och skaffa ett jobb tex sjukvådare som jag kan rpa icke krim ett tag och testa på de och kanske något jag kommer fortsätta med

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit banad 12 gånger innan och lärt mig av alla bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hadde kunat att ej id peka men jag va bara så inne i vad jag gjorde och inte tänkte mig för ett skit och det ångrar jag värkligan

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja tänka efter innan man gör saker så det aldrig sker fel igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka