Accepterad erik_123456789 | Ansökan till Servervakt [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fightex

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad heter du på discord? fightex#4531

Ange ditt födelsedatum 2 Maj 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är inne på Unive varenda dag. Jag är inne sedan jag slutar skolan tills jag går och lägger mig.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedan 2020.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har igen bild, men om ni verkligen behöver en bild så kan jag försöka ficksa en till er om ni skickar en pm till mig på dc. men typ kanske 8 gånger men blir värkligen inte bannad ofta dom flästa va när jag va icke medlem.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag har som uppgift att hjälpa Staffteamet att banna dom i en 1 timme eller kicka dom som bryter emot unives regler. Ifall om de är ett större regelbrott så ska jag skicka ut i bann bevis. Tex om de är en icke medlem så kan jag kicka dom och hänvisa dom till unives regler som dom kan läsa på så dom slutar bryta emot reglerna. Om jag blir sv ska jag rpa som normalt och ha en hög rp nivå. Jag kommer inte bara åka runt och leta efter folk som gör fel jag kommer rpa som vanligt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv för att jag jobbar som polis och känner att jag kan hjälpa staff teamet genom att banna dom i 1 timma eller att kicka dom som gör fel. Jag känner att jag som polis träffar på väldigt mycket lallare men extremt många som copbaitar. Men jag känner att jag kan hjälpa staffteamet väldigt bra. Som sagt jag som är polis träffar på många som bryter emot reglerna så känner att jag hade passat väldigt bra som sv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är om jag tex använder sv permsen att tex reva mig i ett skotscenario som vi poliser hamnar i väldigt ofta.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top