Nekad Erik_.0 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erik_.0

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? .01an.

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hugo och är en man i runt 25 års ålders som gillar att reparera fordon men främst motorcyklar. detta är Hugo främsta och största intresse men sedan har Hugo också en väldigt stor och fin familj och han har en fru som heter juli som är 22 år gammal sedan har han 2 barn en som heter paul och är 1 år gammal detta är det som paul lever för och Hugo älskar dom mer en allt. sedan har Hugo också en hund som heter Balto, Balto är en rottwailer som är en vakthunds ras och detta följer han upp väldigt bra då Balto vaktar Hugo väldigt mycket men också Hugo familj. Hugo har haft en tuff uppväxt och detta är för att när Hugo började på högstadiet blev han grovt mobbad av ett kompis gäng som också gick på högstadiet där Hugo gick det som hände var att de slog, kissade, kränkte och sparkade på Hugo dagligen så axel bestämmde sig för att börja på kampsport (mma) för att kunna försvara sig. efter 1,5 år av träning och mobbning mot Hugo så var han äntligen tillräckligt stark för att kunna försvara sig så när ett sommarlov var slut så kom dom som mobbade han och skulle börja igen och de börja med att kränka han sen skulle de slog honom men det gick inte så bart då Hugo gjorde en manöver och bröt han som var "ledare" över kompis gänget. efter detta slutade Hugo vara mobbad och blev respekterad istället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp genom att kunna skaffa jobb, kunna göra saker som en medlem kan gör att kunna ha hög rp nivå. Jag kommer att ha social rp och kunna rollspels med andra rollspelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska aldrig spela för att vinna ett scenario. Man spelar gör att kunna ha kul med båda partens sida. Ett scenario ska alltid innebära att alla har kul. Göra scenariot roligt för båda. Även fast de kanske slutar dåligt för dig, de e min tolkning.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, det kan vara VDM att man använder ett fordon som vapen, powergaming, är att man spelar för makt och pengar eller att man inte rpar på sina skador

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget särskilt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka