Nekad erik89io | Whitelist ansökning [Dansken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

erik89io

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198310824262/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Walonen

Vad är ditt discord namn? Erky#9270

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Walonen och han är 19 år gammal. Han gillar bilar och tänkter samla på bilar när han har råd mer fler bilar. Han hade en dålig uppväxt där hans föreldrar alltid bråkade. Är med i ett kriminelt gäng och har varit det ända sen han var 16år gammal. Min karaktär började expremitera med vapen när han var 15 år. Mest med kniv och pistol. Fritidshobbys är att vara ute och göra kriminella saker eller att vara ute och hölla på med mina bilar.
Min karaktär är är mycket ledsen och gillar inte att prata med främlingar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill köra mer seriös RP och jag tänker vara med i ett gäng där vi kommer sälja droger och ha många bilar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Så att jag kan vara med i ett gäng.

Hur hittade du Multistaden? En av mina kompisar Lowke sa att detta var den bästa servern han kört och då testade jag och tyckte det samma.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål är att jag och mitt gäng ska bli det största gänget i staden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Detta är den ända RP servern jag kör, jag kör annars freeroam som heter Gamesense men jag är alltid mycket mer aktiv på multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka