Nekad Erik3 | Medlem ansökning (Hug0)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nallen123

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/breadxmee/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nelle

Vad är ditt discord namn? uncle phillp#2778

Vad är ditt födelsedatum? 25 November 2022

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Erik Andersson jag är 18 år gammal Erik gillar att spela fotboll, basket han är nästan alltid glad han hade lite svor barndom Erik blev mobbad och lite sånt Eriks föräldrar dog när han bara var 10 år gammal. Erik fick flytta hem till sin mormor och morfar tyvärr så lämnade dem honom. Erik fick ta hand om sig själv tills nu. Erik kan inte lita på många men Erik brukar göra undantag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är bra på RolePlay och har erfarenhet när det gäller scenarion, och bara en vanlig vardag i spelet. Jag skulle även bli väldigt glad om jag fick komma in då servern är sjukt bra med massa bilar och massa bra staffs som sköter sitt jobb riktigt fint.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med glädje och vill att alla ska ha kul, och jag har märkt att denna servern även är en riktigt bra server som får mig att vilja spela här med mycket folk inne och mycket coola bilar, byggnader och många varierande jobb.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda som är med i senariot tycker det är roligt och man inte ska vara den som måste vinna senariot för att man ska tänka på är ha roligt i senariot

Hur hittade du Unive? mina vänner spelade på unive och sa att det var en grym och rolig server med seriöst rollspel och många möjligheter och jag spelar på unive hela tiden och älskar denhär servern med mycket bra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka