Accepterad erik234567 | Ban överklagan [Wolfz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

erik234567

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198378753563/

Ditt Hex-ID: steam:110000118f19e1b

Vad är din discord tagg? Mucklan#0897

Vem var det som bannade dig? 6Emilia<3

Hur lång tid var din ban? 50dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combatlogg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag combatloggade. Jag lämnade när en person hotade mig med en pistol och då blev jag rädd och stängde av hela datorn för jag visste inte vad som skulle hände efter döden

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag råkade sätt mig på en killes cross eller mc och han blev arg. Sedan ville han slå mig så jag slog till hans cross/mc. Vi höll på att bråka ungefär i 20 min då vi snackade skit till varandra mm. Vi slogs och tillslut så gick jag där i från. Sedan träffade jag han igen efter 5min och då började vi bråka igen. Sedan kom en vän till mig i bil och killen jag bråkade med hade också en vän. Min vän kände den andra personen i den andra bilen(den jag bråkade mot). Sedan hoppade jag in killen jag bråkade men bil. Sedan hoppade killen jag bråkade med in i bilen och vi åkte iväg. Dem körde mig till ett garage och hotade mig med pistol att gå in. Då kom mina tankar. Jag försökte springa iväg men han sprang efter mig med pistolen. Jag gick tillbaka till garaget och sedan stängde jag av datorn. Efter 10min så gick jag in på unive igen och ingenting hade hänt. jag spelade som vanligt och träffade killen jag bråkade med och sa att det inte gick så bra. Sedan sket jag i han och spelade med mina vänner. Sedan blev jag vara kickad och bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel men jag visste inte reglerna. Det var mycket dumt av mig men nu har jag lärt mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivt bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gå in i garaget och gjort som dem sa. Men dem skulle förmodligen råna mig eller döda mig. Som sagt visste jag inte vad som händer när man dör. Jag trodde att man skulle behöva göra en ny gubbe och börja om helt och hållet

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att läsa reglerna innan och göra rätt. Spela spelet som om det vore verkliga livet och gör saker som är naturliga. Inte göra något som inte går att göra i verkliga livet. Men nu ska jag läsa reglerna

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka