Nekad Erik1200 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erik1200

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199200523503

Ditt Hex-ID: 110000149ecd4ef

Vad är din discord tagg? Jan Erik Von Olufsen#6769

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 28E8D8CA-1BDE-436A-8D0A-C789D75C57B9.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Philip valde att banna mig för att jag inte kunde bete mig som en seriös spelare vilket jag tycker att jag inte är jag var en riktig lallare när jag hållde på att kicka folk osv jag lovar att aldrig göra det igen och om jag blir unbannad så kommer jag att göra medlems ansökan och bli polis och rpa seriöst jag kommer inte välja att ansöka till servervakt för att jag är inte klarar av det och som sagt jag väljer att göra denna banöverklagan för jag har varit bannad väldigt länge och jag vet att jag gjort fel men vill verkligen ha en chans att kunna rpa på denna server och visa minna kunskaper inom RP under 2023 nu när unive presic fyllt 3 år

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag och min polare som också blev bannad åkte runt i våran bil och jag kickade folk som satt i snygga bilar för att få deras bilar jag kickade det för restart och andra saker. Jag ångrar allt jag gjort men jag lanade med min polare och det kan hända att jag var lite ful men som sagt i det är ingen ursäkt och jag förstår mitt misstag och kommer som sagt inte ansöka till servervakt igen för jag klarar inte av det och jag vet att det var dumt att gå in på servern när jag var full och lanade med mina vänner och jag står för mitt misstag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban det var jag som gjorde fel och jag står för det och lovar att det aldrig kommer hända igen och vill verkligen gå in och rpa seriöst och få en ny chans 2023 att börja på en ny kula och att alltid följa reglerna

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här många gånger men under 2023 så vill jag utveckla min rp. Det som är lite tråkigt är att jag inte var så mogen när jag börja spela unive jag var liten och jag ångrar det nu, eftersom att det mästa bannsen är välidgt länge sen så jag har vuxit upp och blivit seriösare jag vill som sagt jätte gärna rp på serven och få en ny chans att börja på en ny kula jag börja liksom på server 2020 när den öppna och vill fortfarande rp har varit högt uppsatt inom polisen så jag har varit seriös innan men innan det så var jag o seriös men som sagt jag står mitt kass

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda var att inte gå in på servern när jag lanade med min polare och sedan så hade jag kunnat hoppa support och vart ärlig och berättat mitt fel och sedan skriva förlåt till det spelarna jag var dumma och osköna mot och sedan såklart kontakta en högre staff eller Philip och fråga om man skulle kunna prata med dem och lösa detta direkt istället för hålla på att lalla vidare och förstöra mer och sen det bästa hade vart om jag inte lallade

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har självklart lärt mig av min ban och allt var mitt fel ojar kommer aldrig göra om det och kommer absolut inte ansöka till servervakt för jag vet att jag inte kan hantera det och sedan så kommer jag inte gå in på servern när jag lanadar med polare för det blir alltid så fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja har full respekt

Jag kan absolut tänka mig prata med dig Philip och berätta och sedan få en ny chans om du vill jag gör vad som helst för komma in på servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka