Nekad Erik12 | Medlem ansökning [Momme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ström

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199068685223/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Eriiik#2060

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är vid namn Mats Hellberg och han har under hela sitt liv varit polis. Han älskar det och har inga planer på att göra något annat. Grejen med Mats är att han hatar när folk har ljuger, Det gör han rasande inombords. Polisarbetet har inte alltid varit lätt med de och det har gjorts att det har blivit en del klagomål. Men de finns också ljus i det hela. Det har fått fler att erkänna brott och allt. Mats har jobbat inom polisen sedan han var 20 år. Idag är han 26 och älskar munkar, Ja vilken polis älskar inte munkar. Träning händer då och då men mest är det jobb som gäller. Man gör ju allt för att göra de man älskar. Mats är intresserad av rapporter och tycker det är kul att skriva avrapportering för enligt han själv så är han den bästa på det. Han anser egentligen att han är bäst på allt och vet allt men så är det inte i själva verket. Trots att han hatar när andra ljuger så gör han det själv rätt ofta. Det är något som skiljer sig för honom med att någon annan ljuger och att han ljuger.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag anser att jag har en bra rollspels nivå som jag kan använda för att bidra med ett positivt sätt till serven och försöka att få in min del av social rp då jag tycker att det saknas lite i nu läget. Som polis ska jag försöka få folk att tänka om att inte t ex gå runt med mask på piren eller liknande. Jag har spelat här tidigare och har spelat bra där. Folk har sagt att jag kan mitt rollspel och vet hur man gör bra scenarion. Det utgår jag ifrån och tycker själv jag är duktig på att använda mig av /me

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en socil rp då det är det som är det roligaste enligt mig för rp. Att du kan spela med något annat än bara scenarion hela tiden. Utan att man slinker in med en kommentar då och då för att få något annat i kikaren än att bara tänka på ett skott scenario

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska göra det så verklighets troget som möjligt. Man ska inte alltid spela så att man själv vinner och man ska inte bli sur heller när de andra vinner istället för en själv. Se de på den positiva sidan. Kan bli ett långvarigt förhör med polisen. Eller en stormning som ett fortsättande på ett scenario.

Hur hittade du Unive? Spelat på den tidigare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka