Accepterad Erik12 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ström

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? strom73

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är vid namn Mats Hellberg och har både under sitt liv och under hela livet framåt haft samma plan om att bli polis, och vara polis. Mats är en person som stör sig något enormt på när personer har fel och ljuger om att dem kan saker dem inte kan. Enligt Mats så är det såpas dåligt av dem att han konfronterar dem lite väl hårdhänt. Det har lätt till att Mats har haft lit problem inom poliskåren eftersom att personer har klagat på honom på att han har varit lite hårdhänta med orden mot dem. Detta var inget problem för honom men nu så börjar det gå åt fel hål. Problemen blir inte bättre, Bättre sagt sämre. Under Mats 6 år som polis så har han utvecklats till något nytt. Han har blivit den polisen som älskar sitt jobb. Men låter som att han hatar det, I tjänst kan det höras gnäll då och då. Men det är där problemen kommer in. Nu låter det som att han är en tyken typ och bara bryr sig om sig själv. Men det är han inte, Han är en trevlig typ som faktiskt bryr sig om kollegor. Kanske inte märks som det men det gör han.

Mats började som polis när han var 20, Idag är han 26. Han har fått bra kritik för sitt arbete och sina skriva rapporter. Det är rätt kul enligt han för enligt han själv så är han bäst på att skriva rapporter. Att få formulera sig själv på sitt eget sätt. Finns det något bättre. Kanske det gör, eller så gör det inte.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att jag kommer vara en aktiv spelare inom poliskåren och att jag vet hur man ska spela polis då jag har gjort de i flera hundra timmar inom fiveM. Jag kan också bidra med min sociala rp för att höja rp nivån då jag har märkt att den har varit lite låg då och då. Jag vill göra det bästa för servens sida och kommer vilja göra det om det bara ger tillfället. De tillfället kommer jag att leta efter hela tiden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man ska försöka göra det så verklighets troget som verkligheten. Att ibland vinner några scenariot, ibland vinner det andra. Man ska inte heller bli sur eller klaga och leta efter fel för att sedan ta i support bara för att man blev sur när man förlora. Se det positivt istället. Det kan leda till något mer, Polisförhör, Stormning för att få tag på gärningsmän. Det blir bara roligare ju längre ett scenario dras ut

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst servens regeler, RDM, VDM COPBAIT FEAR RP METAGAMING POWERGAMING

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, det har jag, många timmar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har erfarenhet inom svensk rp, Råkade lämna dcn, med blev tillsagd att söka igen för att få tillbaka medlemskapet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka