Accepterad Erik118 | Medlem ansökning【Karimoooooo】

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Erik118

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198275679221/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Erik118#1863

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Thomas Lindgren född i Stockholm. Väldigt bra uppväxt och goda förutsättningar med en framgångsrik far som drev flera olika företag och då som ni förstår så var ju inte pengar något problem för familjen. Mamman tog mest hand om hemmet då de redan hade så god ekonomi så fanns det ingen anledning för henne att också jobba.

Problemet är att Thomas inte var som sin pappa, han var inte alls intresserad av företaget och liknande saker. Han hade även adhd vilket gjorde det väldigt svårt för honom i skolan samt att han inte hade något intresse i det, han ansåg att det inte var särskilt roligt och han vill göra andra grejer istället. Thomas hade även en vän vid namn Lars som inte gjorde det enklare för Thomas att lyckas i livet. Lars kom raka motsatsen till Thomas då han var uppvuxen i ett dåligt område med en ensamstående mamma som kämpade för att försörja barnen vilket ledde till att Lars började med bus och olagligheter vid tidig ålder. Han fann även lite senare ett stort intresse för droger vilket han började använda samt ibland även sälja själv. Lars drog ju självklart in Thomas i detta vilket gjorde allt värre för honom. Efter att ha varit aktiv med kriminella handlingar mellan 1-2 år upptäckte Thomas far vad det var han höll på med och självklart hade han noll tolerans mot detta. Vid 18 års ålder blev Thomas då utsparkad från hemmet samt att familjen sa upp all kontakt med honom. Thomas behövde allt från och med nu klara sig helt själv utan någonting alls. Han tyckte inte Sverige var något för han utan bestämde sig för att åka till Grekland med pengar från drogerna. Utan någon utbildning eller annat hade han det svårt att lyckas få jobb och komma igång ordentligt i Grekland. Han gick med i ett gäng och började med kriminella handlingar även där.

Efter något år i Grekland så var det en dag då han och hans nye vän Kostas som också var med i gänget skulle slutföra en drogaffär med det slutade inte riktigt som planerat. Efter att Kostas avrättats med ett skott i pannan mitt framför Thomas bestämde han att det var dags att ändra på sitt liv så han tog sitt pick och pack och återvände till Sverige igen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem då jag anser servern att servern verkar vara proffsig samt underhållande. Det finns bra, tydliga och många regler vilket leder till en bra server med bra människor som utför RP på ett bra och underhållande sätt vilket är exakt det som jag söker i ett community. Jag vill kunna bidra på något sätt till servern. jag kommer alltid oavsett vad bemöta människorna med ett glatt humör samt se till att min RP blir så verklighetsbaserad som möjligt oavsett vad. Jag har faktiskt inte någon RP erfarenhet personligen däremot har jag ägnat mycket av minn tid till att kolla på streamers som utför RP så jag skulle personligen säga att jag trots allt har bra koll på hur man utför det på ett bra sätt samt att jag läst alla regler så jag vet hur det fungerar på just den här servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer alltid bidra med ett bra humör samt vara aktiv här i communityn. Jag kommer alltid vara öppen för kritik ifall det skulle vara något samt visa respekt. När jag blivit tillräckligt erfaren på servern kommer jag se till att hjälpa andra på ett bra och lär samt sätt ifall det är något de undrar eller behöver hjälp med. Kommer alltid rpa på ett så bra samt verklighetsbaserat sätt som möjligt oavsett situation.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man i alla situationer använder sig av god RP oavsett om det är ett scenario då det inte kommer gynna dig. Man ska alltså aldrig spela för makt eller pengar utan du ska alltid göra det för rps skull.

Hur hittade du Unive? Har hört om det från bekanta i min omgivning samt från twitch.

Tillbaka