Nekad Erik Svensson | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erik Svensson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=838972429&token=jY9R-9CZ

Vad är ditt namn i verkligheten? elias

Vad är ditt discord namn? svalle dalle #3753

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2001

Berätta om din karaktär. min karaktär gillar att jobba för sina pengar och att hjälpa andra och att allmänt bara jobba och ha kul min karaktär gillar tjejer och bilar, min karaktär gillar att chilla och hjälpa folk min karaktär är cool och folk känner igen mig lätt. jag är 25 år gammal och gillar att spela golf och fotboll och att pimpa bilar, brukar ha mycket snälla känslor och blir inte arg lätt

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag spelar mycket unive och skulle kunna ta mitt spelande på unive servern till en annan nivå och kunna ha mer kul och få mer jobb med mera allt blir bara roligare

Vad kan du bidra med till serverns RP? kan göra roliga scener med många människor och kan allmänt hjälpa folk med saker och kan bidra till en snäll omtänksam och hjälpsam person till servern kan jobba mycket också

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska kunna förlora utan att bli sur och kunna ge motparten en vinst frivilligt . att man deltar till ett verkligt rp och inte bara tänker på sig själv i spelandet

Hur hittade du Unive? fivem startsida

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka