Nekad Erik Svensson | Medlem ansökning [Miracle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erik Svensson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? elias

Vad är ditt discord namn? svalle dalle#3753

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Gustav Damberg och han är fött 2000-05-04

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, hjälpsam, Bil intresserad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrunden för Gustav var att han som liten var med sin pappa i garaget mycket och fixade flera olika bilar från grunden så han älskar bilar speciellt när han fixar dem själv. Hans framtid kommer vara att han ska kunna ha sin dröm bil och att jobba med att laga bilar. Sen så kan han träffa någon fin kvinna som han lever lyckligt med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med flera olika bra scenarion. Genom att låta andra få vinna samt att jag vinner osv. Det ska inte handla om att jag bara vinner på det. Tanken är att det ska vara roligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ja det innebär att man inte bara ska spela för sin egna vinning och att man istället kan låta motparten också vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har brutit mot regler det var i början och det var att jag körde RS6 offroad vilket inte är så jätte realisikt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Det finns exempelvis VDM och det står för Vehicle death match och det innebär att man inte får använda bilen som ett vapen. Sen så finns det Fearrp och det handlar om att man ska spela rädd när det krävs i scenariot. Sen så finns RDM och det står för random death match och det handlar om att man inte får döda vem som helst utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Bara att jag tycker att det är riktigt roligt med RP då jag har runt 1000 timmar.

Vidare till muntlig intervju av @mvilliez , du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka