erik/solget_
Medlem
- Meddelanden
- 90
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? q-park
Vad heter du IRL? Erik
Vad heter du på discord? Solget_
Hur gammal är du? 13
Hur länge har du spelat på Unive? 9 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer se till att vi har många anställda och så ingen lallar och gör sitt jobb som q-park och ger botar till fordon som är fel parkerad jag har erfarenhet som chef på trygghansa och många andra jobb men var inte chef jag kommer vara aktiv göra många möten om hur vi behöver förbättra oss och hur vi gör i ekonomin och vad vi gör bra och jag kommer se till att alla vet att man får 3 prickar och om man får 3 prickar så få man sparken och jag kommer allmänt bara vara bra
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat inom liknade jobb och har varit trygghansa chef
Hur ofta kommer du vara inne? 7-9 timmar per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Erik
Vad heter du på discord? Solget_
Hur gammal är du? 13
Hur länge har du spelat på Unive? 9 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer se till att vi har många anställda och så ingen lallar och gör sitt jobb som q-park och ger botar till fordon som är fel parkerad jag har erfarenhet som chef på trygghansa och många andra jobb men var inte chef jag kommer vara aktiv göra många möten om hur vi behöver förbättra oss och hur vi gör i ekonomin och vad vi gör bra och jag kommer se till att alla vet att man får 3 prickar och om man får 3 prickar så få man sparken och jag kommer allmänt bara vara bra
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat inom liknade jobb och har varit trygghansa chef
Hur ofta kommer du vara inne? 7-9 timmar per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja