Nekad Erik Pär | Whitelist ansökning [Lunify]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erik Pär

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199120610039/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes Rockström

Vad är ditt discord namn? v1zer#1051

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Jag är en 20 årig man som nyss flyttat till staden unive Hans 2 föräldrar dog på ett flygplan på väg till hawaii. sedan dess har han fått leva själva med sina 2 storebröder i staden vid namnet Vidar Pär och Rasmus Pär. vi kom till staden för 2 månader sedan vi har känt oss välkommna till högsta procent. alla är så trevliga:)- vi alla jobbar inom postnord. men vi funderar på att säja upp oss. Mitt intresse är att Jaga. Jag har även Jägar licens. har haft licensen i över 1 månad nu. Mitt intresse är volvo bilar. Min favorit bil är volvo xc70. Jag gillar varmkorv. har alltid minst 1 paket på mig. jobbet postnord är ej så intresant därför skulle det sitta fint med ett annat jobb. skulle gärna vilja jobba hos mekonomen tex. eller securitas/polis. mina 3 dröm jobb.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill gärna bli whitelistad för att utväckla mitt inre, mitt RP. och mig som karaktär. Jag vill gärna söka till tex, Polis, Securitas, eller mekonomen. jag vill bidra till samhället och hjälpa att bygga upp staden. Jag vill gärna gör det rätta för oss som bor i staden. stoppa krimminaliteten och så vidare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att jag har börjat spendera mer och mer tid på den här servern och då vill jag kunna arbeta på roligare arbeten där jag kan delta i bättre, roligare och seriösare RP. tex polis/ securitas.

Hur hittade du Unive? lite allt möjligt faktist, Jag har sätt klipps av multistaden/unive massa gånger, så jag tänkte* varför inte skaffa en dator och skaffa gta* sedan köpte jag en dator och så vidarre. mitt första spel var mulitstaden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med rollspel är väll att kunna lära känna hur det är i vissa sitationer som t.ex. Du sitter i en polisbil och är på väg till ett rån för det behövs mer patruller. en sån känsla vill jag kunna uppleva. Eller att man får det tacket när man har lagat någons bil på verkstan. men man vill ändå jobba som securitas te.x en man håller på att slåss mot en annan man, sen kommer jag in och rycker till. och tar hand om sitationen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ag spelar bara på unive för det är enligt mig den absolut bästa servern på FiveM. Tack för att jag får spela på er server det är den bästa någonsin. :) glöm inte! ni har giort min barndom bättre. att få uppleva att spela ett sån här server. Tack för att ni har giort servern till att den är som den är idag. tack till Philip. alla supports. Admins. dom som byggde och modda servern. nie grymma glöm inte det.

-Nekad! Utveckla.
-Discord Lunify !#7080
-Snabba svar pm

giphy.gif

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka