Accepterad Erik Pär | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Erik Pär

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199120610039/

Ditt Hex-ID: 1100001452972f7

Vad är din discord tagg? v1zer#1051

Vem var det som bannade dig? reapt

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag och min kompis hade precis rymt från 2 personer som förökte döda oss båda två med kniv. det var så att jag skulle ta ut min bil men jag tog ut före han så hans bil ramlade på min, då blev han skit förbannad och åkte efter mig med sin vita audi, sedan bytte han bil efter jag ringt polisen, sen dog min bil pga bränsle. så han tog satsen och åkte rakt in i bilen min. sen satte min bil på rök så jag ej kunde köra. sedan hämtade min bil upp mig med sin bil, vi åkte till polis stationen men ingen var där, så kom den bilen tillbaks som ville döda oss, vi sprang eftersom dom hade pajat min kompis bil. när vi är på torget försöker jag prata med polisen om vad som händer, då börjar en kille kaxa sig mot mig, då säjer jag vad ska du göra* sen slår han till mig på käften, sedan tar polisen fram en tazer men han lyssnar ej så han tazar honom, efter som jag var arg skulle jag slå honom som ligger tazad men han tazar sedan mig också. Men när vi ligger nere på marken så kommer dom 2 snubbarna och försöker slå mig, så jag försökte gå upp och slå tillbaka, men då skjuter dom ner oss och sedan blev jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis vart i slagsmål och sedan blivit tazad sen kommer dom2 grabbarna som ville slå oss och han slår mig, sedan försöker jag ge honom ett slag med min höger arm men då skjuter polisen ner oss och jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktigt och samtidigt ja som giorde fel, jag borde låtit han tagit fram bilen först men jag sa att jag skulle ta fram den först, men han hörde ej. Jag hade även kunnat inte slå honom men då hade jag dött, det var rent självförsvar enligt mig och många andra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för vdm när jag krockade men en snubbe och han avled på platsen.jag skulle precis ta på mig bälte men han inte för jag kunde ej kontrolera bilen när jag tog på mig det. och en gång när jag snodde en bil, lallare*

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde låtit han tagit fram bilen först men jag sa att jag skulle ta fram den först, men han hörde ej. Jag hade även kunnat inte slå honom men då hade jag dött, det var rent självförsvar enligt mig och många andra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att ha tålamod men även försöka att ej göra självförsvar bara en bra rp

Har du läst våra regler? Ja

Detta handlar inte om "självförsvar" rdm regeln träder inte i kraft om ett scenario har ägt plats. Problemet är att du inte kan sköta dig när du är mitt på torget där en massa människor kan röra sig och att du väljer att slå någon som polisen håller på att ta hand om.

Jag kommer att ge dig en ny chans men vill att du ska ta lärdom av denna ban och tänka efter lite, varje scenario behöver inte sluta i ett slagsmål och varje scenario skall vara uttänkt och roligt för alla parter.

Tillbaka