Nekad Erik Pär | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erik Pär

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199120610039/

Ditt Hex-ID: 1100001452972f7

Vad är din discord tagg? v1zer#1051

Vem var det som bannade dig? Quirkz303

Hur lång tid var din ban? 90 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? jag är en hitman, okej, jag får betalt för mord, jag har giort detta några gånger och jag har ej åkit fast, jag har giort väldigt bra rp. jag hade fått betalt 100 tusen om jag döda denna person, så jag fick skjuts av 2 av mina kollegor upp till ett högt hög hus, därifrån sköt jag en av personen, den andra tog fram vapen och sköt mot mig, mordet var bara bästellt på 1 person, men jag var tvungen att skjuta den andra också för att överleva, jag satt ihop mitt gevär, åkte därifrån och sedan blev jag bannad.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag var under ett jobb sedan blev jag bannad, jag tror att anledningen var att jag sköt en securitas under ett bästellt mord.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var påväg att lämna mord platsen , men sedan blev jag banand

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag giorde fel av mig, jag borde bara skjutit en av dom, som jobbet var betlat för, men sedan sköt jag personen som sköt mot mig, förlåt förlåt

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har råkat slagit en person en gång men jag trykte på fel muskel. jag har lärt mig mycket sedan dess

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat lämna platsen men jag var tvungen att göra mitt jobb, annars hade jag blivit dödad

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja,

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka