Accepterad Erik Pär | Ban överklagan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erik Pär

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199120610039/

Ditt Hex-ID: 1100001452972f7

Vad är din discord tagg? v1zer#1051

Vem var det som bannade dig? seth

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag åkte ner till postnord för att jobba och tjäna in lite stålar o så, sedan hämta jag upp ett paket, skulle åka upp till marja lisa och lämna paketet på baksidan, sen skulle jag backa postnord bilen efter jag precis lämnat paketet, men då backar jag in i en bil, jag såg inte direkt för jag skulle ta på mig bältet-RP- då kommer han ut från bilfirman och börjar skrika på mig, jag sa förlåt och att jag kunde betala men då slår han till mig på käften, och jag är knockad sen springer jag upp till min bil och åker iväg, men då kommer han på en sån liten motorcyckel efter mig, jag hade tröttnat så jag svängde in i han och jag tror han dog, sen blev jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i ett FAIRRP läge men då åker han efter mig på sin skrot motorcyckel sen vänder jag lixom min postnord bil så jag krockar med han, sedan avled han. sedan kom ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som giorde fel enligt mig för att jag borde inte backat in i han men det var ju ej med mening jag visste ej:(

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång när jag hade precis spawnat så hade jag mitt jägarvapen uppe sen råkade jag skjuta ett skott-sedan blev jag bannad för avlossa ej skott i torget

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att fokusera på när jag ska backa och köra.jag borde dock ej ha kört in i han i slutet men jag var arg för han jaga mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Att fokusera på när jag ska backa och köra och inte bli så arg när något händer

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka