Nekad Erik Pär | Ban överklagan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Erik Pär

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199120610039/

Ditt Hex-ID: 1100001452972f7

Vad är din discord tagg? v1zer#1051

Vem var det som bannade dig? swiipe

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? slagit utan skyldigehet

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skulle precis ta ut en bil , sen råkade jag trycka på ful muskel, så jag råkade slå en kille utan mening, jag sa förlåt flera gånger men ändå blev jag bannad:((

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle precis ta ut en bil , sen råkade jag trycka på ful muskel, så jag råkade slå en kille utan mening, jag sa förlåt flera gånger men ändå blev jag bannad:( förlåt det var ej med mening alla där såg det inte var med mening asså förlåt förlåt:::(( snälla jag spela på unive

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktigt, för det var värkligen inte med mening förlåt förlåt, jag råkade trycka fel muskel förlåt förlåt jag är jäte ledsen

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång råkade jag ha samma starter kläder på för jag visste ej reglerna jag var ny så jag blev bannad 30 minuter då

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte trycka på fel muskel och låta dom ta ut en bil före mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja ! nästa gång ska jag vänta tills alla andra tagit ut en bil och hålla avstånd så detta inte häner igen! :)

Har du läst våra regler? Ja

Vad jag kan se är du bannad för ooc-ingame och inte "slagit utan skyldighet" / RDM?

Tillbaka