Accepterad Erik Pär | Ban överklagan[Ahmed Khan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Erik Pär

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199120610039/

Ditt Hex-ID: 1100001452972f7

Vad är din discord tagg? v1zer#1051

Vem var det som bannade dig? sakoo

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? halv occ

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag råka slå någon i bilfirman men det var inte med mennig det var fel muskel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va på bil firman marja lisa och sen så råka jag slå någon när jag tänkte betala faktouran men det va fel muskel och han inte säga förlåt och jag ber så mycket om ursäkt kommer aldrig gö om de

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var jag som gjorde fel jag borde ta controll över mig själv och inte trycka vad som helst att trycka på rätt grejer

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad tidigare men om jag hade de hade jag läst reglerna bättre och börjat bete mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att säga att jag ber om ursäkt och att inte röra på min mus när jag ska betala nått

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jätte mycke snälla får jag komma tillbaka till survern förlåt

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka