Nekad Erik. | Medlem ansökning [Yxjäveln]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

josefMalki151

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milano okislam

Vad är ditt discord namn? Erik.#1717

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter milano ozi och är född i polen han är uppväxt i Jönköping med Zaia Albazi Pozi och hans lilla bror Jacob Milano Jacob och Abo Alpozi den så kallade "Dynamic trion" De har alltid begått mindre brått som unga för att passa in med dom äldre och en av dom är Emil mera kallad fågeln, Milano och Mr.alpozi har alltid försökt komma nära Fågeln och därför håller de på med kriminella handlingar för att komma närmare det äldre umgänget.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag och alpozi kommer bidra med rolig och social rp för hela univajjjj VI kommer ha micke lång och bira utvecklat rip Med många spelare unive. kommer ha rp bra med andra univaj medlum. Jag kommer göra rp bra tilleamekmpel inte använd op bil till rån butiken när jag bolis jag tar fast tjov.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? göra rattvis och kul bel alla manniskor, tall exampel ente använd ob pil till rån butiken så om polisen bil gå 200 jag använd bil som också går 200 då den rp blir bra och rättvis

Hur hittade du Unive? min konsin han säger han äga server och jag säga jag får testa den sen han säga okej så jag tar eid ppengar jag köper labtop och senare gå in till fivem och jag se univaj roleplay uppelängst

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka