Accepterad Erik. | Medlem ansökning [ddgamer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

josefMalki151

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? erik

Vad är ditt discord namn? Erik.#1717

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter zaia albazi och är 22 år född och är uppväxt i Jönköping, Han har alltid tyckt att de "äldre" i Jönköping är så coola så han har alltid hållt på med små brott med sin kompis milano ozkislam och de tillsamans har blivit stora inom den kriminella världen. Milano och zaia är inne i drog och vapen handeln och därför valde de att flytta till unive staden där det finns bra med droger och vapen. Och nu med i unive staden ska rpn visa vad som händer

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med roliga långa och utvecklade scenarion. Jag kommer att göra scenarion roliga för alla som deltar och se till så att folk kan komma in på unive staden och känna är den rätta platsen för dem och är det är roligt här. Jag kommer att alltid ha mina scenarion så passande för alla deltagare så det blir så bra som möjligt och alla har kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Spela för motpartens vinst innebär att man ska spela så det blir roligt för både parterna t.ex. i ett butiks rån där poliserna använder sig av fordon som toppar max 250 kommer jag inte använda mig av fordon som kan gå upp i hastigheten 500+ så det kan bli en rolig jakt och alla kan ha kul i scenariot för i slutet av dagen så spelar vi alla för att ha kul här på unive staden

Hur hittade du Unive? Jag blev rekommenderad av min käre kusin

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka