Nekad erik karsson | Medlem ansökning (Kurden4)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

erik karsson

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Karl

Vad är ditt discord namn? landt#0460

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär hetter Karl Landt och har varit polischef för längesen i denna stad. Tillsammans med ben10 så styrde vi över polisstationen och gorde en bättre stad där poliserna kunde acceptera förluster men även försöka vinna där det blir roligt för båda parterna, min karaktär ska försöka att återgå in i polisen igen för att få en ny chans på sitt yrke och göra staden lite roligare att vara i

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket erfarenhet eftersom jag har varit chef på flera olika serverar exempel ortenwave var jag riks vation btrd, samt då unive som jag var

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man gör ett scenario där man inte behöver vinna utan det blir roligt vad som än händer.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM att man dödar någon utan anledning, VDM att man dödar ngn med ett fordon, Meta att man tar ooc info ingame.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack

Nekad, utveckla Berätta om din karaktär! Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka