Accepterad erik karsson | Ban överklagan [Boel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

erik karsson

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198139542887/

Ditt Hex-ID: 11000010aaf8d67

Vad är din discord tagg? landt#0460

Vem var det som bannade dig? zensi

Hur lång tid var din ban? 7dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fearrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hadde en pistol mot huvet då jag fortsatte att gå eftersom personen inte svarade när jag gick vidare. Efter ett tag så mistänkte jag att personen inte kunde prata då jag stannade, men när jag vällstanade så tog personen ner sin pistol och då tog jag min shans att rulla undan och sedan tasa personen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hadde presis blivigt klar med ett förhör med philip då jag skulle ta han till fängelset men då fcik jag höra att en person var på taket. Jag klätrade up på taket och sedan pekar vapen mot en person han springer in i helikoptern. Sedan hoppar personen ut med en pistol i handen jag börjar backa undan med händerna up i luften sedan vart jag bannad för fearrp då jag gick ifrån när jag hadde gun mot huvet , Doc så pratade personen inte ingame under denna tid så det var välldigt svårt att veta vad personen ville

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att den är lite bådeoch om personen hadde pratat hadde jag stogt stilla men om personen hadde pratat ingame och sagt till mig att stå stilla så hadde jag ståt stilla. Men det jag skulle nog ha tänkt att jag skule ha stogt stilla även fast personen inte pratar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivigt bannad fler gngr innan men dom har alltid varigt felaktiga bans och har även blivigt överklagade som felaktiga. Men dom andra har varigt för vdm då jag var ny på servern och jag inte förstod hur man rpade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hadde kunnant ståt stilla och försökt se vad personen villa att jag skulle ta att göra. Men jag skulle ha försökt att stanna och göra ett bra rp sinario på det. Men det var välldigt svårt att kunna rpa på det då jag inte viste vad jag skulle göra exakt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att försöka läsa av sinariona mer även fast personerna inte pratar

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka