Nekad Erik karlsson | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erik karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Erikwanggren#2413

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tim och kommer från en förort i Stockholm. Han är 18 år gammal och har levt endast med sin mamma från 3 års ålder. Alltså växt upp helt utan någon man i huset och själv behövt vara den som styr och ställer eftersom hans mamma haft det tufft med pengar och varit utbränd mestadels av Tims uppväxt. Tim var väldigt duktig på fotboll som liten och såg ut at ha en ljus framtid i AIK akademi. Han tränade nästan varje dag från 8-15 års ålder och när dem inte hade lagträning så var han ute med sina vänner och lirade. En dag när de var ute och lirade så kom det det 3 st äldre grabbar och frågade om dem ville tjäna lite enkla pengar genom att lämna hålla 2 st pistoler i förvar under 2 dagar och eftersom Tim alltid varit väldigt framåt och velat testa på nya grejer hela tiden så gick han med på det. Efter den dagen så har han börjat jobba med dessa grabbar och en dag när dem skulle klippa en grabb så åkte Tim dit och fick sitta 3 år på ungdomsfängelse. Nu så har han släppts fri och hoppas på att få flytta till Unive för en nystart i livet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös rp och bra scenarion. Leva mig in i min karaktär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna själv utan att man använder sunt förnuft och gör verklighets trogna scenarion

Hur hittade du Unive? var inne på FiveM och det verkade som att Unive var den servern som var mest omtyckt utav det svenska folket

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig. Lycka till!

Nekad muntlig intervju, lycka till nästa gång!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka