Nekad Erik karlsson | Medlem ansökning [ogge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erik karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jag heter Erik och är 13 år

Vad är ditt discord namn? Erikwanggren#2413

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär spelar då Abdullah JOHANSSON, han har haft mycket problem som ung med många kriminella personer. Allt började när Abdullah växte upp med sin mamma och pappa hans pappa hängde ofta med kriminell personer och gjorde mycket kriminella handlingar. Hans pappas bråk med dem andra kriminella började nog vid juvel rånet där många kriminella var med, rånet gick till såhär dem 7 rånarna gick in i juvel butiken och tog alla där inne som gisslor och sen när polisen kom och dem hade tagit alla juveller så började rånarna ställa krav mot polisen och det fanns en kille bland rånarna som hette Abdi och han var som hjärnan av rånet och bestämde alla krav och pratade med poliserna detta gjorde Abdullahs pappa Mohammed arg. Mohammed var väldigt arg för han ville alltid satyra allt och alla och kände sig störst över alla, det var nu han bestämde sig för att göra upp en plan för att ta allt för sig själv. När rånarna hoppade in i bilarna och drog. Polisen var efter rånarna men när dem körde upp för bergen med sin trängbil så hade polisen ingen chans. Uppe på berget när alla rånarna hade klivit ut i bilen så kollade dem efter allt dem hade fått med sig då tog Mohammed fram sin baretta och dödade dem andra och tog med sig allt för sig själv. När alla andra gäng fick reda på detta så var alla i stan ute efter Mohammed detta gjorde Abdullah rädd för att hans pappa skulle dödad och nu är Abdullah 13 år gammal och här börjar hans kriminella liv. Han börjar få fram mer och mer vapen eftersom hans pappa hade så mycket kontakter och skapade ett gäng. När alla i stan fick reda på att Abdullah var mohammeds son så var det lätt för gängmedlemarna i Abdullahs gäng att hitta mohammed.
Gängmedlemarna följde efter abdullah hem till sin pappa och där och då sköt dem hans pappa till döds. Detta gjorde abdullah ledsen och arg, så nu är han efter alla som sköt hans pappa och han letar och letar men mördarna är fortfarnade på fri fot och abdullah kommer aldrig ge upp hoppet att hitta mördarna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig och social rp, jag kommer bidra med roliga scenarion samt unik rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för att vinna alla sina scenarion själv, Utan att man ska försöka att hålla scenariona rättvisa och roliga för båda parter inte bara sig (själv).

Hur hittade du Unive? var inne på FiveM och det verkade som att Unive var den servern som var mest omtyckt utav det svenska folket

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka