Nekad Erik Johansson | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Acke

Icke Medlem
Meddelanden
243
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199118350391/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Johansson

Vad är ditt discord namn? ackeking#2708

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är att jag heter Erik Johansson och är 24 år gamla och en glad person med många olika sidor som t,ex skulle kunna vara allt möjligt och vill gärna hjälpa till och hjälpa folk komma rätt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle säga att just jag skulle bli whitlistat just för att jag är en seriös person som ofta är aktiv på servern och vill mer än gärna hjälpa till. Jag tror om med mig som whitlistad kommer servern bara bli bättre eftersom att jag kan t,ex jobba som polis och gör så att spelet känns mer som ett riktigt samhälle.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli bannad på servern för att kunna starta en busnis för att sedan kunna hjälpa folk. Och så vill jag bli whitlistad för att kunna jobba för staten eller för jobb som kräver godkännande av er.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive via kompisar som har rekommenderat servern många gånger och get den bra kritik.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är nog att hjälpa ny anlända spelare i servern och se till att dom får en bra start i servern och känner sig välkomna. Mitt andra mål är att tjäna pengar och sedan hjälpa folk att bygga upp sitt liv i unive och så att dom också kan starta en busnis eller liknade

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte är aktiv på unive för till fället och kommer nog vara det den tiden jag spelar och är aktiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka