- Meddelanden
- 243
- Reaction score
- 12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199118350391
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel
Vad är ditt discord namn? ackeking#2708
Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär är heter Erik Johansson och är 24 år. Han gillar att hänga med kompisar och åka bil. Han brukar köra dragracingtävlingar ibland med sina kompisar. Han tycker det är skönt att vara ensam ibland. Och slippa någon som stör honom.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag borde bli whitlistad för att jag har spelat på denna server i 2 månader om inte mer jag kan alla regler och har spenderat väldigt mycket tid på spelet denna server är det enda jag spelar just nu.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill känna pengar på andra jobb som man behöver vara whitelistad för att göra. Senap kommer jag nog vilja testa på olika yrken. Jag har nog gjort allt som man kan göra när man inte är whitelistad.
Hur hittade du Unive? Jag såg det på TikTok sen så började jag spela. Jag berättade för mina kompisar och sen så började de också spela på server.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha någon fin bil vara omtyckt och inte vara otrevlig ställa upp om någon behöver tjuta. Vara generös jag brukar bjuda på saker till andra som är nya som mobiler mat osv.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte för tillfället spelade förut men nu spelar jag bara unive.
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel
Vad är ditt discord namn? ackeking#2708
Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär är heter Erik Johansson och är 24 år. Han gillar att hänga med kompisar och åka bil. Han brukar köra dragracingtävlingar ibland med sina kompisar. Han tycker det är skönt att vara ensam ibland. Och slippa någon som stör honom.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag borde bli whitlistad för att jag har spelat på denna server i 2 månader om inte mer jag kan alla regler och har spenderat väldigt mycket tid på spelet denna server är det enda jag spelar just nu.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill känna pengar på andra jobb som man behöver vara whitelistad för att göra. Senap kommer jag nog vilja testa på olika yrken. Jag har nog gjort allt som man kan göra när man inte är whitelistad.
Hur hittade du Unive? Jag såg det på TikTok sen så började jag spela. Jag berättade för mina kompisar och sen så började de också spela på server.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha någon fin bil vara omtyckt och inte vara otrevlig ställa upp om någon behöver tjuta. Vara generös jag brukar bjuda på saker till andra som är nya som mobiler mat osv.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte för tillfället spelade förut men nu spelar jag bara unive.