Accepterad Erik Johansson | Whitelist ansökning [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Acke

Icke Medlem
Meddelanden
243
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199118350391/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Johansson

Vad är ditt discord namn? ackeking#2708

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille som heter Erik Johansson och är 21 år gammal. Han flyttade till staden när han var 20 år gammal. Han är väldigt motorintresserad efter som han körde cross när han var mindre. Han jobbar som mest med postnord men han köper och säljer bilar vid sidan om det efter som att han är så himla motorintresserad. Han hade det väldigt tufft innan han kom till staden för hans pappas Motorcykel affär hade gått i konkurs så då bestämde sig Erik för att flyta till en annan stad för att bli rik. Hans mamma gick bort när han var 3 år gammal så han kommer inte ihåg henne. Man Erik trivs väldigt bra i den här staden och känner sig välkommen med många nya kompisar som han brukar glida runt med och ibland köra streetrace med klockan 8. Han äger ett gäng bilar snabba som mindre snabba.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en seriös spelare som väldigt aktiv på servern. Jag kommer bidra men en massor med jobb som behövs på servern efter som jag tycker att vissa ställen är stängt väldigt ofta.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill jobba hos autoexperten eller vianor för då kommer man träffa på en massor med coola och dyra bilar varje dag vilket Erik tycker om. Sen så skulle jag nog vilja jobba på Brittas efter som jag tycker att alla som jobbar där är väldigt oaktiva och dom behöver mer personal.

Hur hittade du Unive? Först på tiktok sen så var det först några kompisar började spela det som jag började spela det men det var nog mest mina kompisar som jag började spela ofta på denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att alla ska känna sig välkomna så att servern blir växer och blir större sen att vara så trevlig som möjligt så att alla är trevliga mot mig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det är den ända servern och enda spelet jag spelar.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top