Accepterad Erik Johansson | Polismyndigheten Ansökan [Zepta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Acke

Icke Medlem
Meddelanden
243
Reaction score
12
Ange ditt födelsedatum: 5 Maj 2007

Vad heter du på discord? ackeking#2708

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 400 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Varje dag flera timmer när jag är inne så kommer jag jobba det är det ända jag kommer satsa på denna karaktär komma högt upp hos poliskåren.
Så jag kommer bara jobba när jag är inne för jag har gjort en ny karaktär som jag bara ska ha polisen polare.

Vad heter du? Robin Svensson

Hur gammal är du? 22

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja mycket!

Varför vill du bli polis? För att jag vill ha ett aktivt jobb som man hjälper personer i steden.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker det viktigaste är kollegorna igentligen man ska värna om sig själv och kollegorna i alla senarion hjälpa till så gott man kan i allmänheten och vara trevlig man ska aldrig vara kaxig eller bete sig dåligt som polis man ska vara rak i sina svar trevlig man är bara ute i samhället för att hjälpa till inte för att vara otrevlig. Man ska behandla alla men lika respekt. Man ska inte heller döma personer för hur de låter eller hur de ser ut. Men ska inte ta föregivet att alla som ser ut på ett visst sätt är kriminella eller något liknade.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att man ska hjälpa sammhelet vara trevlig köra lagligt ha tålamod vara lugn. Men ska inte ha brotom efter något man ska ha tolamod skulle jag säga är det bästa inom yrket.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag vet en del då jag har jobbat på securitas på en annan karaktär vasst jag vet inte om det räknas men jag kom långt där och jobbade länge. Så jag kan en del om radio diseplin hur man ska agera i vissa lägen. Men jag har koll på det mesta inom yrket. Men ni kommer se på utbildningen om vi ses där att jag kommer vara extremt erfaren inom det mesta då jag har varit med länge

Hur är du som person? Jag är en pigg person som brukar hänga på piren men nu så kommer jag endast satsa på att träna dumpa mina polare till att ansöka till polisen. Jag tränar för det mesta med hopp om att bli godkänd till poliskåren. Jag hoppas på nya kompisar hos polisen så jag slipper de som bara hänger på piren jag ska bara jobba sova jobba sova osv.
Jag kommer ansöka tills jag får jobbet då jag dumpat mina kompisar för detta.

Är det något vi bör veta om dig? Att jag har alla körkort och kommer sköta mig bra på jobbet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka