- Meddelanden
- 243
- Reaction score
- 12
Ange ditt födelsedatum: 5 Maj 2007
Vad heter du på discord? ackeking#2708
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 400
Hur aktiv kommer du att vara? Varje dag 3-14 timmar
Vad heter du? Robin Svensson är killen jag kommer att rpa på
Hur gammal är du? 22
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja
Varför vill du bli polis? För att jag tycker det är kul att köra bil och jobba sig upp från asperant upp till de högre rollerna så man får köra civil piket osv.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att man är lugn och har roligt göra utbildningar värkar också rolligt.
Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet en del om kriminaliteten sen hur man sätter på syrener hur man fixar radio allt sånt jag kan en del skulle vara lättare att förklara muntligt!
Har du några tidigare erfarenheter? Jag kan en del då jag har jobbat hos sercuritas först som vanlig anställd sen som biträdande chef så jag ken en del om radio diceplin hur man hanterar sitvationer osv. Jag vet huar man hanterar tazer och batong.
Hur är du som person? Pigg frisk stark rolig osv.
Är det något vi bör veta om dig? Nej
Vad heter du på discord? ackeking#2708
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 400
Hur aktiv kommer du att vara? Varje dag 3-14 timmar
Vad heter du? Robin Svensson är killen jag kommer att rpa på
Hur gammal är du? 22
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja
Varför vill du bli polis? För att jag tycker det är kul att köra bil och jobba sig upp från asperant upp till de högre rollerna så man får köra civil piket osv.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att man är lugn och har roligt göra utbildningar värkar också rolligt.
Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet en del om kriminaliteten sen hur man sätter på syrener hur man fixar radio allt sånt jag kan en del skulle vara lättare att förklara muntligt!
Har du några tidigare erfarenheter? Jag kan en del då jag har jobbat hos sercuritas först som vanlig anställd sen som biträdande chef så jag ken en del om radio diceplin hur man hanterar sitvationer osv. Jag vet huar man hanterar tazer och batong.
Hur är du som person? Pigg frisk stark rolig osv.
Är det något vi bör veta om dig? Nej