Accepterad Erik Johansson | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Acke

Icke Medlem
Meddelanden
243
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199118350391/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Johansson

Vad är ditt discord namn? ackeking#2708

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Johansson och han är 21 år gammal. Erik intresse ligger hos bilar och motorer efter som han körde motocross när han var så började han tycka om motorer och ljudet från motorerna. Han började gilla bilar efter deras ljud. Han flyttade till staden när han var 20 år gammal med hopp om att lära känna nya kompisar och att börja jobba och samla ihop till han drömbil Audi Rs6. När Erik precis hade fyllt 20 så gick hans pappas motorcykel affär i konkurs så hans pappa var väldigt deppig och ekonomin började rasa ihop eftersom det var där Erik brukade jobba. Efter att halvår bestämde sig Erik att han skulle flytta till en annan stad. Han ville nå sina mål i livet och inte bara ligga och deppa han ville visa sin pappa att han kunde göra det själv. Så han flyttade han började jobba hos postnord men efter 2 månader så fick han sitt medborgarskap och började jobba som mekonom som han älskade att göra han har även jobbat som auto expert securitas där han var chef och sjukvårdare han har haft roligt och vill börja jobba med nya spännade saker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag bidrar med seriös rp och är erfaren på servern och jag vill ha chansen att bli polis efter som jag märker att det är lite dött där och ingen är riktigt aktiv. Jag vill bidra med jobb som behövs på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Just att det finns så många coola bilar och att alla är så bra på att rp:a så det känns som man är i riktiga världen bara att man är i ett spel just att det är så seriöst.

Hur hittade du Unive? Det var några kompisar som rekommenderade det så jag började spela på servern och gillade det så jag fortsatte spela det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och hitta på saker att göra leta nya kompisar eller att bara chilla vid piren typ sälja köpa bilar. Jag brukar alltid hjälpa till om någon behöver hjälp jag brukar köra runt personer snacka lite och ha kul. Jag känner ganska många personer på servern efter som jag brukar hänga på piren när jag inte jobbar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att lära känna så många personer som möjligt så att man blir igenkänd och omtyckt. Jag brukar hjälpa alla nya på serven med att fixa id bankkort jobb osv. Det är roligt tycker jag. Mitt mål är att vara så trevlig som möjligt så att dom kan rekommendera servern till deras kompisar så att serven blir större.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka