Nekad Erik Johansson | Medlem ansökning [Liiam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Acke

Icke Medlem
Meddelanden
243
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199118350391/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Johansson

Vad är ditt discord namn? ackeking#2708

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille som heter Erik Johansson och är 21 är gammal. Han flyttade till staden när han var 20 år gammal. Han är väldigt motorintresserad efter som han körde cross när han var mindre. Han jobbade med mekonomen innan hans medborgarskap försvann. Han hade det tufft innan han kom till staden för hans pappas Motorcykel affär hade gått i konkurs så då bestämde sig Erik för att flyta till en annan stad för att kunna försörja sig och känna pengar. Hans mamma gick bort när han var 3 år gammal så han kommer inte ihåg så mycket efter sin mamma. Erik trivs bra i den här staden och känner sig välkommen. Han gillar att åka på streetrace med sina kompisar för att se alla coola bilar som medverkar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en seriös spelare som är aktiv på servern. Sen så kommer jag bidra med jobb som behövs på servern efter som det mesta är stäng eller har lite brist på personal.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag vill jobba hos autoexperten eller vianor för då kommer man träffa på en massor med coola och dyra bilar varje dag vilket Erik tycker om. Sen så skulle jag nog vilja jobba på Brittas efter som jag tycker att alla som jobbar där är väldigt oaktiva och dom behöver mer personal.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det på tik tok och så spelade jag lite sen så började mina kompisar spela det och sen dess så har jag nästan bara spelat Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara omtyckt och vara igenkänd för att vara trevlig och snäll.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att alla nya ska känna sig välkomna på servern och vara trevlig så att servern växer och blir större.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
 
Nekad, jag vill att du utvecklar "Vad målet med ditt rollspelande"
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top