Nekad Erik Johansson | Ban överklagan [Wolfz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Acke

Icke Medlem
Meddelanden
243
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199118350391/

Ditt Hex-ID: 11000014506f837

Vad är din discord tagg? ackeking#2708

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte efter som jag inte vet om det var han i bilen eller inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte till piren och sen så stannade en bil framför mig så körde jag in i honom efter som han stannade mitt på vägen och det var inte meningen att köra in i honom. Jag åkte in på piren parkeringen och skulle parkera och så kom han i full fart och körde in i mig så jag flög in i en rs6.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja den var felaktig efter som jag inte hade gjort något fel enligt mig själv jag ville bara komma till piren och träffa på lite människor och så händer det här vilket är lite tråkigt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var 2 lallare när jag var ny på servern vilket jag inte kommer ihåg efter som det var så länge sedan sen en snusförnuft jag blev lurad en en kille att jag skulle plocka 100 blommor så fick jag pengar och jag tänkte det är ju bra men jag har lärt mig från det misstaget. Sen en lallare till när jag var inne på den nya klubben så var jag full och ifrågasatte en vakt när han misshandlade och dödade en kille och så blev han sur och bannade mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte haft mer avstånd och vara lite mer bered på bromsen men jag tycker det var hans fel efter som det inte var några rödljus det var mitt på en öppen väg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att vara lite mer försiktig och hålla lite mer avstånd till bilen framför mig ifall den får för sig att stanna.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka