Nekad Erik Johansson | Ban överklagan[Izzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Acke

Icke Medlem
Meddelanden
243
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199118350391/

Ditt Hex-ID: 11000014506f837

Vad är din discord tagg? ackeking#2708

Vem var det som bannade dig? izzy

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han trodde att jag burande.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte med min epa och fick slad sen så stannade polisen mig och jag försökte snacka med dom men dom var helt tysta och sen så sa dom den här killen burnar framför oss och då sa jag nej och då bannade han mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban efter som jag fick sladd och sen så stannade dom mig och sa att jag burnade jag fick inte ens förklara att jag fick sladd. Väldigt oansvarigt att banna mig efter som att det var fel och antagligen så hörde dom bara när jag fick sladd och tyckte att det lät som att jag burnade men dom såg antagligen inte vad som hände.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 3 Lall 2 minns jag inte och en fick jag när jag var på en nattklubb och var full
Sen suntförnyft för att jag plockade blommor.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget efter som det var en felaktig jag försökte snacka men dom svarade inte. Dåligt av denna polis.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej efter som jag tyckte den var fel och jag gjorde inte det han sa att jag gjorde för han hade bilen vänd åt andra hållet så då är det svårt för han att se och jag skulle aldrig burna eller sladda framför en polis med flit för att jag kan alla regler och jag vet att man får ban om man gör det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka