Nekad Erik Johansson | Ban överklagan [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Acke

Icke Medlem
Meddelanden
243
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199118350391/

Ditt Hex-ID: 11000014506f837

Vad är din discord tagg? ackeking#2708

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? 10 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte för att jag körde in i en kille när han ställer sig still på vägen och börjar backa och sen så försökte jag åka förbi honom och då blockar han mig utan anledning och då kör jag in i honom för att jag ör sur och vill komma förbi och då åker jag in på parkeringen vid piren och då kör han in i mig så jag flyger in i en massor med andra bilar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde in i han när han blockade mig och då så körde han in i mig så jag åkte in i en annan bil och då frågade jag om han var dum i huvet sen så gick jag iväg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja för han stannade och stod där i en minut jag stod 2 meter bakom honom sen så började han baka och då blev jag sur så jag gasade och sen så körde han in i mig med full fart.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lal utan anledning Suntförnuft plockade vallmo
resten lall för jättelänge sän så kommer inte åhog det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte vänt och skippat att åka till piren.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att vara lite mer försiktig efter som det finns känsliga menniskor.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka