Nekad Erik Johansson | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Acke

Icke Medlem
Meddelanden
243
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199118350391/

Ditt Hex-ID: 11000014506f837

Vad är din discord tagg? ackeking#2708

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 3 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tjuvkopplade Staffans limo när han var AFK eller så vägrade han svara så jag flyttade sen så kom han efter och frågade vem det var som flyttade på bilen då sa jag att det var jag sen så skrev han i local ooc att han skulle banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag pratade med killen som ägde bilen men han svarade inte så alla blev sura på honom så då valde jag att flytta på bilen med konsekvenserna i bakhuvet men jag tänkte mig inte för sen så frågade killen som ägde bilen vem som flyttade så sa jag att det var jag då skrev han att han skulle banna mig så fick jag ångest.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var rätt men han såg ju inte han märkte bara att bilen var flyttad och han hade stått AFK och inte svarat en så frågar han och bannar mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror det är 6 jag vet inte men jag kommer bara ihåg en snusförnuft som jag plockade blommor.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ringt bärgare och tagit situationen på ett annat sätt istället för att hoppa in och tjuvkoppla bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska ringa bärgare i ett sånt tillfälle och inte flyta på den själv. Men jag ångrar mig och det kommer inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Tjenare, Vill att du utvecklar din ban överklagan. Välkommen att skriva ny ban överklagan om 24h. Mvh BotMelwin

Tillbaka