Nekad Erik Johansson | Ansökan till Servervakt [Grizly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Acke

Icke Medlem
Meddelanden
243
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Johansson

Ange ditt födelsedatum 5 Maj 2007

Vad heter du på discord? ackeking#2708

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan spela varje dag efter skolan har slutat på fredag lördag och nästan hela söndagen kan jag spela hur mycket jag vill.

Hur länge har du spelat på Unive? 4-5 månader jag tror jag började i mars men detta konto skapades i april innan hade jag ett konto här men jag behövde verifiera så fick jag inget mail så jag gjorde nytt konto.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hjälpa till servern att få bort dom som bryter regler igenom att banna i 60 min eller kicka så man slipper ha dom som lallar eller inte kan reglerna så kan man ge dom 60 min att läsa reglerna men om det blit något större regelbrott så skulle jag självklart gå till någon i staff teamet.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Just för att jag är trött på allt jag ser varje dag alla regelbrott man möter på personer som lallar kontant när man spawnar torget till exempel och bara kunna kicka eller banna de ett tag underlättar.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Asså frågan är lite svår men asså jag bidrar ju med mindre bans så man får helt enkelt hoppas att det blir en bättre plats just efter som de är till dom själva men asså jag skulle säga att jag skulle bidra de till en bättre plats igenom att få bort de som inte ska vara på servern under ett mindre tag sen så får man ju helt enkelt hoppas på att de lär sig av de dom har gjort.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är duktig på reglerna och är kunig om servernas regler och vet hur man sak bete sig och jag brukar störa mig på personer som lallar eller gör tydligt regel brott.

Varför vill du bli servervakt? jag tycker det är skönt att kunna ta tag i saker själv just för att jag bruker märka saker som händer men sen skriver jag i support men ingen svara när jag skriver att jag har klipp osv så jag vill helt enkelt kunna ta tag i saker själv.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja det har jag. /dv /sqlban /kick /toggleid /togglename fast fet inte om de funkar som servervakt /sv är väll för sv chatt Sen är det id och anledning när man kickar och bannar personer.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad när jag inte var medlem för att jag plockade vallmo åt någon vasst jag inte var medlem men då var jag inte smartare en så sen har så jag några fler men jag har inte varit bannad på ett tag så jog kommar knapt ihåg de.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka