Nekad Erik Johansson | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Acke

Icke Medlem
Meddelanden
243
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Johansson

Vad heter du på discord? ackeking#2708

Ange ditt födelsedatum 5 Maj 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För att jag vill hjälpa till att sitta å göra lite nytta till servern kunna sitta å svara på ansökningar samt göra intervjuer jag tycker det värkar roligt att ha lite ansvar och få hjälpa till med servern på ett litet hörn.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag känner att jag har tid att sitta å svara på ansökningar och göra interjuer jag ätningen blyg och jag har en del energi så jag skulle vilja sitta å hålla på med saker när jag inte rpar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara trevlig mot alla man möter man ska kunna förstå ifall de är nervösa man ska kunna förklara bra ifall de inte fattar något man ska inte göra otrevlig ifall de svarar fel eller skulle säga något som man själv tycker är kul man ska bemöta de på ett bra sätt så det känner sig bekväma.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jo att man blir en del utav servern för man kan jobba på roligare jobb och välja själv vad man vill satsa på för yrke.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Seriös rp de ska vara trevliga bemöta alla med ett på ett bra sätt inte säga fula ord eller något liknade men ska helt enkelt vara trevlig och ansvarsfull.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jo en del eftersom det är en del personer som ansöker om dagen och jag skulle tycka det vore kul att sitta och hålla på med något som gör lite nytta så annat folk ska kunna ha lite roligare på servern

Hur ser din aktivitetet ut? Jo jag kommer nog kunna sitta med det här nån timma om dagen nu när skolan sätter igång när jag inte spelar eller är hos min pappa då kan jag svara för jag har en dator hos min pappa men det är en Mac så man kan inte spela på den därför vill jag kunna sätta å ta intervjuer eller svara på ansökningar.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server det är bara unive som jag kör på.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka