Nekad Erik Grebovic | Whitelist ansökning [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erik Grebovic

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121665225/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Borgström

Vad är ditt discord namn? Erkan#4350

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Grebovic, Min karaktär är född 2000 så det gör han 22 år gammal. Det min karaktärs intressen är Bilar och att hjälpa andra. Där jag jobbar nu är Postnord men man får inte tillräckligt med pengar för att göra det man tycker om. Om min karaktär hade fått jobba med det jobba han ville så skulle han jobba på Mekonommen eller jobba som Taxi chaufför, om det skulle gå så skulle jag också vilja jobba som Polis så jag kan hjälpa andra och ta fast dem som gör dåliga saker i Staden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag är mogen och kan hantera svåra situationer. Jag kan också bedöma rättvist om något händer. Jag vill hjälpa andra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att kunna komma i en större makt så jag kan just göra det jag tycker om och hjälpa andra.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive när jag skrollade på svenska Fivem Servar och När jag kom in så va jag fast Unive är den bästa Rp server i FiveM

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att vara vänner med andra jag vill skapa kontakter med folk.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server för att Unive är den ända servern som jag tycker om och börjar bli bra på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka