Nekad Erik Grebovic | Medlem ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erik Grebovic

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121665225/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Borgström

Vad är ditt discord namn? Erkan#4350

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 21 gammal. Min karaktär tycker om bilar och det är det största intresset han har. Jag kom till stan i våras för att söka jobb. Mina föräldrar stöttar mig och hoppas att jag ska kunna hitta ett bra jobb här i Unive. Jag planerar på att jobba som taxi chaufför för en av mina vänner jobbar som det eller mekonomen för att då får jag jobba med bilar som jag tycker om. Min karaktärs känslor är fina jag vill ha bara roligt och göra vad jag tycker om. Jag tycker inte om folk som lallar och min karaktär vill köra RP proffsigt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska just bli Unive medlem för att jag tar RP på allvar och tycker inte om lallare, dem förstör bara. Jag vill bli whitelistad så jag kan göra det som jag tycker e roligt som att jobba på platser där man får bra betalt och ha mer roligt med mitt RP spelande, Jag vill kunna hjälpa folk som kanske har svårt med ekonomin så kan jag swisha dem. Jag vill bli whitelistad för att jag vet att det kommer bli mycket roligare att spela på Unive då.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är just intresserad av Unive för att det är det bästa Svenska RP server och jag har vänner som också spelar Unive som också är whitelistade, så det hade varit roligt om jag också hade kunnat bli det.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive när jag skrollade på svenska Fivem Servar och När jag kom in så va jag fast Unive är den bästa Rp server i FiveM

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är mest att ha kull och umgås med mina vänner, men jag har också mål som att kunna ha råd med en Bugatti nån gång under mitt RP spelande eller nån annan lyxbil. Jag skulle också vilja bli så rik så jag inte behöver bry mig så mycket och bara ha kull.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med Unive är att ha kull och umgås med minna vänner och göra roliga grejer med dem som car meet eller andra grejer.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar inte på någon annan server för att Unive är den ända servern som jag tycker om och börjar bli bra på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka