Nekad Erik Eriksson | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erik Eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfons Ekehed

Vad är ditt discord namn? bazze.#5602

Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kabore Abdi 65år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Underhållande, aktiv och respektfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Kabore är 65år och bott i svergie i 5 år. Han har flyttat från Somalia raka vägen till Sverige pga av fattigdom. Han har aldrig gått i skolan men är duktig på att jobba och framförallt köra bil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög standard. Jag kommer bidra med långutdragna och välplanerade scenarion där det blir roligt för båda parterna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nope inte vad ja minns

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? tex NLR regeln, att man inte minns de som fick en död efteråt. Och även RDM när du dödar någon utan någon anlednings alls.,förbjudet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tycker att jag borde få gå med på servern eftersom min karaktär, Kabore Abdi, är en 65-årig man från Somalia som bjuder på massor av underhållning. Han har en unik bakgrund, en speciell humor och kan skapa roliga och oförutsägbara situationer som berikar rollspelandet för alla andra spelare.

Hej!

Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vär discord "/verifiera" sà att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar pá dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

(Besvara detta meddelandet när det är atgärdat.)

Hej!

Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vär discord "/verifiera" sà att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar pá dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

(Besvara detta meddelandet när det är atgärdat.)
hej, nu har jag gjort det.

hej, nu har jag gjort det.
Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Inte tagit muntlig intervju i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka